Kenia - Reisverslagen van Nicky van der Zwart - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslagen van Nicky van der Zwart - WaarBenJij.nu

Kenia

Ik ga 1 mei vertrekken naar Kenia voor een buitenlandse stage van 3 maanden, hier ga ik werken in een ziekenhuis in Kisumu en in een weeshuisje in Rangala. Hier kunnen jullie mijn ervaringen lezen en bijhouden.

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2014

I love and will always love Kenya

05 Juli 2014

Rangala it is!

20 Juni 2014

Partyanimals

11 Juni 2014

Shaking cocktails

31 Mei 2014

Hippo's
Nicky

Hallo, Ik ben Nicky, ik ben 19 jaar oud en volg de opleiding verpleegkunde in Roosendaal op het Kellebeek College. Toen ik hoorde van de kans over dat je kan kiezen om naar het buitenland te gaan voor stage vond ik het gelijk een super idee! Vanaf het 1e leerjaar wilde ik al naar Kenia toe om stage lopen. Nu ga ik 1 mei naar Kenia toe voor 3 maanden om daar stage te gaan lopen in een ziekenhuis in Kisumu en in een weeshuis in Rangala. Hier kunnen jullie mijn avonturen bijhouden.

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23337

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Kenia

Landen bezocht: