Reis Kenia - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Nicky Zwart - WaarBenJij.nu Reis Kenia - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Nicky Zwart - WaarBenJij.nu

Reis Kenia

Blijf op de hoogte en volg Nicky

17 April 2014 | Nederland, Steenbergen

Volg via deze site straks al mijn reisverslagen en ervaringen die ik in Kenia op ga doen! :). Hoop dat jullie er van kunnen genieten. Zal proberen elke dag een verslag te maken, als dit gaat lukken!

Groetjes Nicky

  • 17 April 2014 - 23:10

    Angela:

    Hij werkt hoor.

    Ennuh ik ga lezen

  • 17 April 2014 - 23:11

    Emma Müller:

    He meis, wens je heel veel plezier in Kenia. Maar hoop dat je ook de nodige ervaringen opdoet qua werk . Xxx emma

  • 17 April 2014 - 23:15

    Nicky Van Der Zwart:

    Aaaahh dankjewel Emma! Komt helemaal goed! :).

    Dikke kus

  • 17 April 2014 - 23:47

    Walter:

    Begin maar met typen nichie! Ik ga je volgen :)

  • 18 April 2014 - 06:05

    Ilona:

    Komt wel heeeeeeeel dicht bij nu....

  • 18 April 2014 - 06:05

    Ilona:

    Komt wel heeeeeeeel dicht bij nu....

  • 18 April 2014 - 07:16

    Layla:

    Succes en veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky

Hallo, Ik ben Nicky, ik ben 19 jaar oud en volg de opleiding verpleegkunde in Roosendaal op het Kellebeek College. Toen ik hoorde van de kans over dat je kan kiezen om naar het buitenland te gaan voor stage vond ik het gelijk een super idee! Vanaf het 1e leerjaar wilde ik al naar Kenia toe om stage lopen. Nu ga ik 1 mei naar Kenia toe voor 3 maanden om daar stage te gaan lopen in een ziekenhuis in Kisumu en in een weeshuis in Rangala. Hier kunnen jullie mijn avonturen bijhouden.

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 23355

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Kenia

Landen bezocht: